Translate

poniedziałek, 24 lutego 2014

Terminy dodawania rozdziałów

Cześć!
A tak wogóle to dobry wieczór :)
Wpadam do was z taką sprawą ... a konkretnie chodzi o terminy dodawania kolejnych rozdziałów więc jest tak : Rozdziały dodaje ja i Ola czyli piszemy we dwie jest nam trochę łatwiej ponieważ piszemy razem ... Ale nie wiem czy zawsze jest tak łatwo np Ola doda dziś rozdział a na następny dzień muszę dodać ja  mam 1 zasadę muszę się dostosować do tego co ona napisała.   Więc dalej o tych terminach będziemy się starały pisać często nwm teraz w ferie jest  łatwiej bo Ola jest u mnie i mówimy sobie co napiszemy i wymyślamy razem co będzie dalej.  Kiedy mamy wolne staramy się dodawać codziennie ... ale jak dojdzie szkoła będzie trudniej. Kolejna sprawa to wena kiedy ją mamy staramy pisać jak najwięcej.  Dziś zrobiłyśmy blog jak i dodałyśmy na wstęp bohaterów i 2 rozdziały siedziałyśmy nad tym cały dzień w tej chwili mamy 87 wyświetleń moim zdaniem dobry wynik bo dopiero dziś założyłyśmy bloga. Do rzeczy z tymi terminami bo ja tu już całą historie opisze :) . W skrócie będziemy dodawać często ale jak nie ma weny to wole nie dodać niż napisać jakieś brednie bez totalnego sensu. To na tyle. Pozdrawiam i życzę udanych ferii! :*

                                                                                                            Justyna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz