Translate

poniedziałek, 24 lutego 2014

Rozdział 1

                                                                  ROZDZIAŁ 1 
Nazywam się Bella Shine. Mam 19 lat. Pracuje w kafejce Starbuck. Osiemnaście lat mieszkałam w Irlandii. Gdy skończyłam osiemnastkę przeprowadziłam się do Londynu. Mieszkam sama w małym mieszkanku na przedmieściach Londynu. Ostatnio przydarzyła mi się dziwna historia... Jak codziennie wstałam o 5:30. Poszłam do łazienki wzięłam zimny prysznic, umyłam zęby, ręce i twarz. Ubrałam się w Czarne rurki , biały T-Shirt i czerwone Conversyoraz bieliznę. Poszłam do pracy. Byłam bardzo zmęczona bo wczorajszą noc spędziłam na imprezie do  knajpy przyszedł przystojny i dobrze ubrany młody mężczyzna, jednak nie sam. Z nim przyszła dziewczyna a za nimi..... tłumy fanek i paparazzi. Nie ogarnęłam o co tyle zamieszania. Zamówili ciasto czekoladowe i male late. Podałam im ciasto. Po chwili zaniosłam tej dziewczynie kawę, lecz gdy szłam do tego chłopaka potknęłam się. Oblałam przystojniaka kawą! Zaczęłam go przepraszać ale on zrobił mi awanturę na całą knajpie, że on ma zaraz ważną galę i to jego nowa skórzana kurtka, więc zabrałam to do pralni. On wyszedł pod rękę z tą dziewczyną nie płacąc za nic. Dostałam opierdziel od szefa i mogłam zapomnieć o premii. Następnego dnia dostałam sms-a. Nie wiedziałam od kogo. Na ekranie mojego ekranu telefonu pojawił się '' dziki '' numer. Okazało się, że to  był Niall Horan. Facet na którego wczoraj wylałam kawę. Oto nasza rozmowa:




Tak szczerze to poszłam z nim na tą galę rozdania nagród tylko na odczepnego. On jest strasznie dziwny... No ale cóż, poszłam bo poszłam, i to był bardzo zły pomysł. Niall przyjechał po mnie o 19:30 autem Audi R8. Otworzył mi drzwi i wsiadłam do auta. Dziwnie się czułam, lecz po chwili dotarliśmy na miejsce. Horan zapoznał mnie z chłopakami z 1D. Fajni ludzie. Zespół dostał dwie nagrody m.in. za najlepszy teledysk (Best Song Ever i za Global Success Award. Było całkiem fajnie, do czasu... Potem poszliśmy na imprezę, lecz dziwnie się tam czułam. Wszyscy ludzie którzy tam byli to wielkie gwiazdy i celebryci a ja taka zwykła kelnerka. no ale co zrobię? Obiecałam to muszę dotrzymać obietnicy. Podczas imprezy okazało się, że Kendall jest raczej jego dziewczyną... Zaczęła krzyczeć ciągać mnie za włosy i robić mi wyrzuty. Wybiegłam szybko a Niall próbował mnie dogonić ale nie nadążał, ponieważ chodzi o kulach bo kilka miesięcy temu miał operację. Wróciłam do domu cała zapłakana. Poszłam wziąć kąpiel. chyba najdłuższą na świecie... Próbowałam o wszystkim zapomnieć, ale mi się nie udało. Wszystko kojarzyło mi się z muzykiem. Włączyłam dobrą komedie i zaczęłam jeść lody. Przez chwilę zapomniałam o wszystkim.... Ale Horan zaczął do mnie wydzwaniać, więc wyciszyłam telefon. Gdy skończył się film spojrzałam na telefon, żeby zobaczyć, która godzina była 23:42 i miałam 56 nieodebranych połączeń od Nialla. Byłam złamana. Ale wiedziałam, że muszę iść spać żeby rano wstać. Położyłam się do łóżka i bardzo szybko zasnęłam.


                                                                                                                                OLA 

1 komentarz: